niedziela, 26 marca 2017

Obraz na prezent dla kogoś ważnego

Jakiś czas temu zabrałam się za malowanie obrazu z widokiem, wymyślonym zupełnie z głowy. Jest to obraz składający się z widoków, jakie pozostały w mojej pamięci z okresu dzieciństwa, fajnego okresu w moim życiu. Bardzo miło wspominam lata, kiedy co sobotę jeździłam z rodzicami w odwiedziny do moich kochanych dziadków, wujostwa i dorastającego kuzynostwa. Jak dziś pamiętam nasze długie spacery z psami, po lasach i łąkach i te przepiękne krajobrazy natury, kwitnące maki, chabry, zboże zasiane przez mieszkającego nieopodal sąsiada, czy rzepak zasiany przez mojego wuja. Jestem szczęśliwa, że mam takie wspomnienia, których nikt mi nie odbierze i na zawsze pozostaną w moim sercu. Choć nie ma już kilku bardzo ważnych osób w moim życiu, przy których dorastałam, to jest ten obraz, który będzie mi o nich zawsze przypominał ilekroć na nie niego spojrzę.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz